Log in

Žigić: NLB Banka ostaje u vrhu bankarskog sektora

Predsjednica uprave NLB Banke za Oslobođenje govori o rezultatima u protekloj godini, ali i o novim uslugama

SARAJEVO - NLB Banka ovu godinu je počela predstavljanjem jedinstvene usluge za plaćanje putem mobilnog telefona, a to je mobilna aplikacija NLB Pay ili NLB mobilni novčanik. S tim u vezi, razgovarali smo sa predsjednicom uprave NLB Banke Sarajevo Lidijom Žigić, koja je za Oslobođenje govorila kako o protekloj godini, tako i novinama koje ova banka donosi svojim klijentima u 2019. godini.

OSLOBOĐENJE: Godina iza nas je za bankarski sektor bila više nego dobra, a kakva je 2018. bila za NLB Banku?

ŽIGIĆ: Sa zadovoljstvom se mogu osvrnuti na proteklu godinu koja je bila godina rasta u svim segmentima poslovanja, kako sa fizičkim, tako i sa pravnim licima. Svoje postojeće bankarske usluge smo dodatno unapređivali proširujući spektar ponude prilagođene potrebama naših klijenata. Nastojali smo da klijentima uvijek izađemo u susret, pratili smo njihove potrebe, te smo prošle godine imali niz akcijskih ponuda kredita. Osiguravali smo značajne popuste za plaćanje NLB karticama, te smo prvi na tržištu uveli kartično plaćanje na rate putem SMS-a prilikom kupovine sa NLB Mastercard Charge karticom i to na svim POS terminalima u zemlji i svijetu, te prilikom online kupovine. Istraživanje zadovoljstva naših klijenata koje provodi renomirana kuća GfK pokazuje da smo i u protekloj godini po kvaliteti usluge i zadovoljstvu naših klijenata kako uslugom, tako i proizvodima i cijenama proizvoda, u vrhu bankarskog sektora u BiH.

Također, dosta smo ulagali u to da se klijenti u našim poslovnicama osjećaju ugodno, te da kroz direktnu komunikaciju rješavaju svoja finansijska pitanja, a tome svakako doprinosi savremeni izgled naših poslovnica koji je vrlo važan za unapređenje i osnaživanje odnosa s klijentima. Ne smijemo zaboraviti ni naše aktivnosti posvećene društveno odgovornom poslovanju, gdje je Banka aktivno radila i pomogla rad više od 30 udruženja za razvoj sporta, kulture i humanitarnog djelovanja.

OSLOBOĐENJE: Da li ste zadovoljni urađenim?

ŽIGIĆ: Vrlo smo zadovoljni rezultatima koje smo postigli u proteklom periodu. Naši klijenti su prepoznali naš predan rad, kao i kvalitet usluga koje pružamo. Nastojali smo da konstantno unapređujemo svoje bankarske usluge, a proširili smo i spektar ponuda koje su prilagođene njihovim potrebama. Najbitnije nam je da klijenti imaju povjerenja u nas i da znaju da ćemo im u svakom trenutku ponuditi samo ono najbolje za njih. Sigurna sam da smo u tome i uspjeli.

OSLOBOĐENJE: Šta biste posebno izdvojili?

ŽIGIĆ: U protekloj godini smo zaista uradili mnogo toga kako bismo naše usluge poboljšali i prilagodili klijentima. Imali smo razne akcije kredita, posebno bih izdvojila stambene, zatim niz pogodnosti za poslovanje sa inostranstvom. Također smo, u saradnji sa NLB bankom a.d. Banja Luka, pokrenuli zajedničku web stranicu kako bismo klijentima obezbijedili što kvalitetniji pristup informacijama. Učestvovali smo u mnogim društveno odgovornim aktivnostima. Osim toga, otvorili smo novu samouslužnu zonu bankomata u Tuzli, te renovirali poslovnicu u Čapljini. Također, nešto na što sam izuzetno ponosna jeste što smo zauzeli drugo mjesto u finansijskom sektoru u izboru za najpoželjnijeg poslodavca u BiH.

OSLOBOĐENJE: Kamatne stope u svijetu bi, prema najavama ekonomista, trebale rasti, kakva je situacija sa BiH?

ŽIGIĆ: Prema objavljenim podacima FBA sa 30. 9. 2018. godine, EKS na kratkoročne kredite imale su kontinuirani trend smanjenja do juna, da bi u trećem kvartalu 2018. zabilježile rast u oba sektora (privrede i stanovništva). Kod dugoročnih kredita tokom prošle godine, evidentan je opadajući trend EKS-a u oba sektora. Posljedično, kod ukupno ponderisanih EKS na kredite zabilježen je porast u trećem kvartalu 2018. godine, pri čemu je kod kredita odobrenih privredi prisutan opadajući trend, a kod stanovništva rastući trend u pogledu visine EKS.

OSLOBOĐENJE: Kakvi su Vam planovi za 2019. godinu?

ŽIGIĆ: Kao što sam već naglasila, iako uspješno radimo i bilježimo odlične rezultate, uvijek ima prostora za unapređenje postojećih bankarskih usluga. Nastojimo da našim klijentima ponudimo nove i moderne proizvode koji će našu saradnju učiniti još boljom, te da ih obradujemo novim ponudama. Aktivno ćemo raditi na tome da kreiramo dodatnu vrijednost za njih, nudeći im jedinstvene i kvalitetne usluge. Svjesni smo da naši klijenti očekuju inovativne, tehnološki napredne usluge i proizvode i stoga ćemo i kreirati kvalitetne proizvode koji će biti cjenovno prihvatljivi.

Također, nastavljamo ići ukorak s vremenom i uvodimo moderna bankarska rješenja i pristup bankarskim uslugama. Sve su to razlozi zbog kojih se klijenti odlučuju za našu banku i zbog kojih će Banka i dalje jačati u 2019. godini. Zadovoljni klijenti, koji godinama sarađuju i rastu uz Banku i koji su nas zbog izvrsnosti spremni i preporučiti je, po mom mišljenju, vrlo važan poslovni poduhvat.

Uporedo radimo na renoviranju starih i otvaranju novih poslovnica, pa ćemo s tim sigurno nastaviti i u 2019. godini. Uložićemo maksimalan napor i još više se truditi da naše klijente što bolje razumijemo, kako bismo im ponudili pravo rješenje u pravom trenutku.

OSLOBOĐENJE: Na čemu će biti fokus, šta biste posebno izdvojili?

ŽIGIĆ: NLB Banka konstantno radi na kreiranju dodatnih vrijednosti za naše klijente. Kao jedan od naših dugoročnih ciljeva je ponuditi im jedinstvene i kvalitetne usluge. Jedna od novih usluga je mobilna aplikacija NLB Pay (NLB mobilni novčanik), koja korisnicima MasterCard kartica nudi mogućnost plaćanja putem mobilnog telefona. Od sada klijenti svoja plaćanja mogu obaviti na način da svoj mobitel jednostavno prislone na POS terminal. Mnogi su benefiti ovakvog plaćanja, osim sigurnosti, ono štedi i vrijeme i nekako nas sve zajedno napominje da je budućnost već uveliko stigla.

Zaista smo ponosni što smo među prvima na bh. tržištu ponudili ovaj način plaćanja. To je samo jedna od novina za početak 2019. godine, a u narednom periodu ćemo svakako nastaviti raditi na novim ponudama kreditnih usluga, unapređenju korisničkog iskustva, optimiziranju ponude proizvoda, te na razvijanju novih kanala distribucije bankarskih usluga. Poseban akcenat u 2019. stavit će se na digitalni aspekt bankarstva kroz promovisanje e-rješenja Banke koja su transparentna, jednostavna za upotrebu i koja će uštedjeti vrijeme naših klijenata.

OSLOBOĐENJE: Na koji način je NLB Banka prihvatila digitalnu transformaciju, kakve je to novine ponudila klijentima?

ŽIGIĆ: Svjesni smo da je digitalno bankarstvo sve popularnije, i to je nešto na šta se želimo fokusirati kada je u pitanju unapređenje usluga. Krajem prošle godine omogućili smo klijentima novi, brži i jednostavniji način podjele na rate putem SMS-a prilikom kupovine sa NLB Mastercard Charge karticom i to na svim POS terminalima u zemlji i svijetu, te prilikom online kupovine. Osim toga, početkom februara smo među prvima u BiH predstavili i našu novu uslugu, mobilnu aplikaciju NLB Pay, a i u budućnosti ćemo nastaviti raditi na usavršavanju usluga iz ove oblasti.

-8°C

Sarajevo

Cloudy

Humidity: 96%

Wind: 4.83 km/h

  • 03 Jan 2019 -1°C -6°C
  • 04 Jan 2019 -2°C -7°C