Log in

Twitterova nova metrika sakriva pad broja korisnika

Broj korisnika Twittera, aktivnih na mjesečnoj razini, pao je na 321 milion, što je devet miliona manje

NEW YORK - Twitter je u proteklom tromjesečju ostvario snažan rast dobiti i prihoda, no cijena dionice te društvene mreže oštro je pala zbog pada broja korisnika i upozorenja poslovodstva da će troškovi poslovanja porasti. Prema objavljenom poslovnom izvještaju, dobit Twittera iznosila je u četvrtom prošlogodišnjem tromjesečju 255 miliona dolara, dok je godinu prije iznosila 91 milion dolara.

Prihodi su istodobno porasli za 24 posto, na 909 miliona dolara, što se zahvaljuje snažnom rastu prihoda od oglašavanja. Međutim, broj korisnika Twittera, aktivnih na mjesečnoj razini, pao je na 321 milion, što je devet miliona manje u odnosu na isto razdoblje godinu dana prije, a pet miliona manje u odnosu na prethodno tromjesečje.

Twitter je priopćio kako će prestati koristiti metriku temeljenu na mjesečnoj aktivnosti korisnika, a umjesto toga objavljivati „monetizirajuće“ podatke o korisnicima aktivnim na dnevnoj bazi u SAD-u i svijetu. Koristeći tu mjeru, Twitter poručuje da ima bazu od 126 miliona korisnika u svijetu, što je devet posto više u odnosu na godinu ranije.

„2018. godina je dokaz da naša dugoročna strategija funkcionira. Naši napori donijeli su važne rezultate, a nove značajke proizvoda prihvaćene su među korisnicima Twittera. U ovu godinu ulazimo sa samopouzdanjem da ćemo nastaviti pružati snažne rezultate fokusirajući se na zdravlje Twittera i više komunikacijskih usluga“, poručio je izvršni direktor Jack Dorsey, prenosi Hina.

-8°C

Sarajevo

Cloudy

Humidity: 96%

Wind: 4.83 km/h

  • 03 Jan 2019 -1°C -6°C
  • 04 Jan 2019 -2°C -7°C